الأخبار القبطية - بالكلمة ننتصر

دقات الهون...و...برطمان ال?كمون

محب وديع - 30 أبريل 2013

جاري سمعني بخبط...سمع دقات الهون
الصوت كان شديد...دوشة...وسط السكون
بعت مراتة تطقس...ايش بعمل اكون
ابدا مافيش حاجة...بطحن برطمان كمون
... عايز اكمل الشهر...بصراحة انا مديون
المرتب يادوب بالعافية...مش عايز تاني ديون
شاري هدومي بالقسط...دافع انا عربون
بوفر ف الكهربا...البيت كلة نيون
لا باكل سمك بلطي...ولا بجيب بربون
عايش علي ادي...ف البيت انا مسجون
لا فسحة ولا مصيف...بيقولوا...انا مجنون

إرسل الموضوع لأصدقائك على الفيس بوك و تويتر


تصفح أيضاً من أرشيف المقالات

وسط دينا يهزّ استقرار مصر .. !! ؟؟
على رأى المثل : صفر مريم شال الوزير
صوم ام النور.....
نَبِيُّ العَنْصَرَةِ والتَّجْدِيدِ
نِيَاحَةُ أَنْبَا بُولاَ أَوَّلِ السُّوَّاحِ

شاهد أيضاً من أرشيف الفيديو

داعش يتسلل إلى أوروبا عبر زوارق الهجرة غير الشرعية
نصوص الدستور ودور لجنة الأحزاب في حظر الأحزاب الدينية
اخر النهار : فيديو مؤلم لحادثة تحرش جديدة تنتظر الردع
تفاصيل اختفاء الطائرة المصرية القادمة من باريس إلى القاهرة
داعش يستخدم غاز الخردل في هجوم على مطار في دير الزور

قائمة العار للدول التي تضطهد الأقليات- أغلبها دول اسلامية وبعضها يدعم الارهاب

كوريا الشمالية
السعودية
العراق
ارتريا
افغانستان
باكستان
الصومال
السودان
إيران
ليبيا
اليمن
شمال ووسط نيجيريا
اوزباكستان
قطر
مصر
الأراضي الفلسطينية
بروناي
ماليزيا
أزربيجان
بنجلاديش
الجزائر
الكويت
اندونيسيا
تركيا
البحرين
عمان